USUWANIE AZBESTU Z POSESJI MIESZKAŃCÓW

Wójt Gminy Marcinowice informuje, że zakończono realizację zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest w Gminie Marcinowice” polegającego na transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia na przystosowane do tego celu składowisko odpadów niebezpiecznych wyrobów zawierających azbest. W ramach zadania odebrano i unieszkodliwiono łącznie 20,740 Mg (ton) wyrobów zawierających azbest. Płyty azbestowe odebrane zostały od 13 właścicieli nieruchomości z terenu gminy Marcinowice.
Zadanie zostało zrealizowano przy udziale środków pozyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu przy udziale Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w oparciu o postanowienia programu priorytetowego pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” oraz zainteresowanych wnioskodawców uczestniczących w programie. Przyznane dofinansowanie wynosiło 50% kosztów kwalifikowanych. Całkowita wartość zadania to 17 404,18 zł, a kwota dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu wyniosła 7 259,00 zł.
Zadanie wykonywała firma Logistyka Odpadów – Realizacje Sp. z o.o., ul. Szklana 20, 43-300 Bielsko – Biała.
GminaMarcinowice