Ogłoszenie o naborze na kierownika Klubu Malucha w Wirach
Wójt Gminy Marcinowice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze - KIEROWNIK KLUBU MALUCHA W WIRACH.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE URZĘDNICZE
Wójt Gminy Marcinowice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze:
KIEROWNIK KLUBU MALUCHA W WIRACH
Na podstawie art. 15, 16, 18 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
(t. j. Dz.U. z 2021r. poz. 75)
Osobą kierującą pracą klubu dziecięcego może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie;
- nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne;
- posiada kwalifikacje:
1) pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
2) która ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza.
Kierownikiem klubu dziecięcego może być także osoba, która spełnia wymagania, o których mowa w punktach 1-2 oraz, która:
odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
1) wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
2) średnie lub średnie branżowe oraz:
- a) co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lub
- b) przed zatrudnieniem w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w punkcie 3.
- daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne;
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada nieposzlakowaną opinię;
- posiada stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w zarządzaniu jednostką budżetową lub doświadczenie na stanowisku kierowniczym w szkole, przedszkolu, klubie dziecięcym lub innym sprawującym opiekę nad dziećmi w wieku do lat 3,
- znajomość przepisów prawnych, a w szczególności:
- ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,
- ustawy Prawo oświatowe,
- c) ustawy o samorządzie gminnym,
- d) ustawy prawo zamówień publicznych,
- e) ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- f) ustawy o finansach publicznych, a w szczególności w zakresie gospodarowania środkami finansowymi w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie jednostki,
- g) ustawy Kodeks Pracy,
- h) ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp i ppoż.;
- umiejętność organizacji i kierowania zespołem pracowników, kreatywność, sumienność;
- umiejętność współpracy z rodzicami dzieci będącymi pod opieką klubu dziecięcego;
- odporność na stres, zdolności analityczne;
- umiejętność biegłej obsługi komputera.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie wykonywania zadań statutowych i kierowanie działalnością Klubu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- reprezentowanie klubu na zewnątrz;
- wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników klubu;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej klubu;
- gospodarowanie powierzonym mieniem;
- zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pielęgnacyjnej oraz wychowawczo-edukacyjnej nad dziećmi;
- udzielanie informacji organom, instytucjom i osobom fizycznym oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu jednostki, w której kierownik jest zatrudniony jeżeli prawo tego nie zabrania;
- stałe podnoszenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych.
Wymiar czasu pracy:
Planowany wymiar czasu pracy na stanowisku Kierownika klubu dziecięcego: 1/2 etatu.
Faktyczny wymiar zatrudnienia zostanie indywidualnie ustalony z kandydatem.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o przebiegu pracy zawodowej i stażu pracy (wykaz zajmowanych stanowisk), kopie świadectw pracy i inne dokumenty potwierdzające staż pracy,
- oświadczenie o posiadaniu pełni władzy rodzicielskiej,
- oświadczenie dotyczące wypełniania obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
- krótka koncepcja na temat funkcjonowania klubu dziecięcego,
- oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Marcinowicach (treść klauzuli informacyjnej stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia),
- zgoda kandydata na przetwarzanie przez administratora danych osobowych określonych w wymaganych dokumentach, w celu prowadzenia naboru na stanowisko wskazane w ogłoszeniu zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia.
Dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kopii, odpisów itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie. Dokumenty powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru
strony.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy.
Miejsce i termin składania ofert:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Marcinowice lub przesłać pocztą w terminie do dnia 21 czerwca 2021 r. (decyduje data wpływu aplikacji do Urzędu Gminy) na adres:
Urząd Gminy Marcinowice
- Juliana Tuwima 2
58-124 Marcinowice
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze: KIEROWNIK KLUBU MALUCHA W WIRACH”
Informacje dodatkowe:
Jeżeli kandydat zostanie zakwalifikowany lub niezakwalifikowany do kolejnego etapu, podczas którego odbędzie się rozmowa, zostanie powiadomiony o tym mailowo lub telefonicznie.
Oświadczenia podpisać należy odręcznie przez kandydata z podaniem daty ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, zniszczone zostaną po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Marcinowice po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie przewiduje się uzupełniania braków formalnych w złożonych ofertach.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Marcinowicach.
Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem telefonu: 74 850 34 99 lub po zadaniu pytania na adres: gmina@marcinowice.pl.
Marcinowice, dnia 14 czerwca 2021 r.
Wójt
/-/ Stanisław Leń